Hogyan készítsünk esküvői fotókat - legjobb esküvői fotózás tippek

Szeretne jobb esküvői fotókat készíteni? Egy esküvő az egyik legértékesebb napja egy pár életében. Ha esküvői fotós vagy, akkor a Te felelősséged, hogy megragadd a legjobb pillanatokat és létrehozz egy gyönyörű emléket a pároknak. Ebben a cikkben megosztom a legjobb tippeket arról, hogyan készíts lenyűgöző esküvői fotókat és mik az esküvői fotózási hibák, amelyeket mindig el kell kerülni.

Íme néhány fogalom, amit megvizsgálok, így megfelelően felkészült lehetsz.

Ellenőrizd és csak a jó felszerelésed vidd magaddal
Felvételek megtervezése
Tudd, hogy kiket és mit kell fényképezni
A váratlan pillanatok rögzítése

Miért kihívás az esküvői fotózás?

Az esküvői fotózás különbözik más fényképezési kategóriáktól. Általában esküvők egyszeri események, így hibázni nagyon picit lehet csak.

Az első kihívás, amivel szembe kell nézned, a menyasszony és a pár családjai, mivel ők nagyon stresszesek lehetnek.

Figyelmesnek kell lenni az esküvői fotózás szerződésének aláírásakor. Mindenki olvassa el és fogadja el a feltételeket, hogy elkerülje a fotózás utáni nézeteltéréseket. Meg kell határozni menyasszony és a vőlegény teljes portfóliójában a fotók számát is.
Egy másik fontos tényező az idő. A legtöbb esküvő rövid, csak néhány óra, de minden pillanatot meg kell ragadnod. Mivel nincsenek áthidaló megoldások, extrán szorgalmasnak kell lenned.

Íme néhány a legjobb esküvői fotózás tippek, amelyek segítenek ebben a törekvésben.

Minden esküvő megkezdése előtt meg kell ismerkedned az esküvői teendőkkel. A veterán fotós alapjainak tanulása segít elkerülni a gyakori hibákat. 
Az első dolog, amit meg kell tenned a saját esküvői fotózás megkezdése előtt, egy professzionális esküvői fotós mellett asszisztensnek lenni. 
A tapasztalatok révén megtanulod a technikákat, amelyeket később más típusú megbízásokra is alkalmazni lehet. A tippek némelyike ​​lehet, hogy nem új egy fotósnak, de sok lesz a tanulás.

Javítsd meg a fényképezőgépet!

Ellenőrizd a teljes felszerelésed, és győződj meg róla, hogy megfelelően működnek.

Javasolom, hogy vegyél egy extra kamerát, objektívet és vakut, így felkészülhetsz az előre nem látható körülményekre.

Elegendő tartozék megléte

Professzionális fotósként a kifogásokkal kapcsolatos magyarázkodások nem tűnnek jónak.

Mindig további elemeket és memóriakártyákat kell magaddal vinned. Nézz utána az interneten, hogy mennyibe kerül egy fotós vállalkozás elindítása! 
Ha teheted a fényképezőgépekről készíts biztonsági mentést valós időben, hogy elkerülhetőek legyenek a váratlan körülmények, például az adatvesztés.

Tervezd meg a napot!

A fotózás ezen részéhez még egy kis extra időt kell tenned. További fotókat készíthetsz a menyasszonyról és a vőlegényről különböző inspirativ helyeken.

A pár követi az utasításaidat. Javasoljuk, hogy a tervezés során mutass meg egy kézikönyvet. Hadd válasszák ki az esküvői fotózásukhoz kívánt pózokat és adjátok hozzá a szerződéshez.

Előfordulhat, hogy extra utasításokat kell adnod a legjobb képek rögzítéséhez. Ezért fontos, hogy türelmes legyél az ifjú párral; a szájról szájra terjedő reklám elengedhetetlen a fotózás üzletágának megteremtéséhez, és ezt egy sikeres fotós ajánlja.

Ragadd meg az első történéseket!

Annak ellenére, hogy minden fénykép örökre emlékezetes marad, kérdezd meg a pártól, hogy milyen különleges pillanatokat szeretne a nap folyamán megörökíttetni. 
Ezek a pillanatok az első csók, az első tánc, az első találkozás, stb.
Figyelmesnek kell lenned ezekben a pillanatokban, mert nagyon gyorsan történnek.
Javasolom, hogy tervezd meg az első pillanatok idejét a párral, így a legjobb képeket a megfelelő sorrendben rögzítheted.
Meg kell tervezni a pár bevonulását a templomban / kertben. A pár felvételére szolgáló fényképeket különböző szögekből kell rögzíteni.

A fényképezőgépet nagy zársebességre kell állítani, és több képet kell készítened, így számos kép közül választhat a legjobbak közül. Ezek az elsődlegesek, melyek az esküvői portfólió gerincét képezik.